Стебла льону виривають з землі з корінням. Після їх вимочують і обробляють на тіпальних машинах, щоб отримати волокно. До поширення машин стебла льону м’яли і тіпали за допомогою ручного приладу – терлиці.
Отримане волокно обробляють чесанням: зараз на чесальних машинах, у старовину – за допомогою чесалок. Отримана сировина називається кужіль, відходами є костриця і клоччя.
Стебла льону виривають з землі з корінням. Після їх вимочують і обробляють на тіпальних машинах, щоб отримати волокно. До поширення машин стебла льону м’яли і тіпали за допомогою ручного приладу – терлиці.
Отримане волокно обробляють чесанням: зараз на чесальних машинах, у старовину – за допомогою чесалок. Отримана сировина називається кужіль, відходами є костриця і клоччя.
Створювати одяг, що відображає айдентику нації – справжнє покликання українського бренду. Першою на думку спадає вишиванка, елемент нашого фешн-коду. У давнину предки берегли вишиту сорочку для особливої нагоди, а сьогодні українці можуть інтегрувати її у повсякдення. Success вперше представив лінійку жіночих вишиванок.
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону. Геометричні орнаменти рясно оздоблюють пишні рукава та низ вишиванок традиційного прямого крою. Червоне колосся пшениці уособлює молодість, красу, щасливий добробут, тілесне та духовне багатство. Серед мотивів чорного кольору: повні рожі як життєдайне поєднання жіночого й чоловічого начал, плодородні ромби з єднанням сонця і землі та ромби з крапкою, що символізують засіяне поле, достаток.
Іван Франко першим популяризував вишиванку серед містян: його поєднання з брючними костюмами, тренчами й камізельками здавалися незвичними. Протилежні за сенсом рими доречні і в наш час. Вишиті сорочки цікаво парувати зі спортивними та маскулінними елементами: вільні джинси, жилети, бермуди, велосипедки, кеди.
Сукні-вишиванки, навпаки, самобутні для окремих образів.
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону:
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону. Геометричні орнаменти рясно оздоблюють пишні рукава та низ вишиванок традиційного прямого крою. Червоне колосся пшениці уособлює молодість, красу, щасливий добробут, тілесне та духовне багатство.
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону. Геометричні орнаменти рясно оздоблюють пишні рукава та низ вишиванок традиційного прямого крою. Червоне колосся пшениці уособлює молодість, красу, щасливий добробут, тілесне та духовне багатство. Серед мотивів чорного кольору: повні рожі як життєдайне поєднання жіночого й чоловічого начал, плодородні ромби з єднанням сонця і землі та ромби з крапкою, що символізують засіяне поле, достаток.
Іван Франко першим популяризував вишиванку серед містян: його поєднання з брючними костюмами, тренчами й камізельками здавалися незвичними. Протилежні за сенсом рими доречні і в наш час. Вишиті сорочки цікаво парувати зі спортивними та маскулінними елементами: вільні джинси, жилети, бермуди, велосипедки, кеди.
Сукні-вишиванки, навпаки, самобутні для окремих образів.
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону. Геометричні орнаменти рясно оздоблюють пишні рукава та низ вишиванок традиційного прямого крою. Червоне колосся пшениці уособлює молодість, красу, щасливий добробут, тілесне та духовне багатство. Серед мотивів чорного кольору: повні рожі як життєдайне поєднання жіночого й чоловічого начал, плодородні ромби з єднанням сонця і землі та ромби з крапкою, що символізують засіяне поле, достаток.
Іван Франко першим популяризував вишиванку серед містян: його поєднання з брючними костюмами, тренчами й камізельками здавалися незвичними. Протилежні за сенсом рими доречні і в наш час. Вишиті сорочки цікаво парувати зі спортивними та маскулінними елементами: вільні джинси, жилети, бермуди, велосипедки, кеди.
Сукні-вишиванки, навпаки, самобутні для окремих образів.
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону:
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону. Геометричні орнаменти рясно оздоблюють пишні рукава та низ вишиванок традиційного прямого крою. Червоне колосся пшениці уособлює молодість, красу, щасливий добробут, тілесне та духовне багатство.
Лінійка представлена вишитими сорочками і сукнями з льону. Геометричні орнаменти рясно оздоблюють пишні рукава та низ вишиванок традиційного прямого крою. Червоне колосся пшениці уособлює молодість, красу, щасливий добробут, тілесне та духовне багатство. Серед мотивів чорного кольору: повні рожі як життєдайне поєднання жіночого й чоловічого начал, плодородні ромби з єднанням сонця і землі та ромби з крапкою, що символізують засіяне поле, достаток.
Іван Франко першим популяризував вишиванку серед містян: його поєднання з брючними костюмами, тренчами й камізельками здавалися незвичними. Протилежні за сенсом рими доречні і в наш час. Вишиті сорочки цікаво парувати зі спортивними та маскулінними елементами: вільні джинси, жилети, бермуди, велосипедки, кеди.
Сукні-вишиванки, навпаки, самобутні для окремих образів.